هماهنگی کفش و لباس در انواع استایل ها

می توان با انتخاب کفش مناسب، استایلی منحصر به فرد داشت. با این حال، مدل کفشی که انتخاب می کنید باید با شلواری که می پوشید سازگار باشد. استایل انتخابی شما چه اسپورت باشد و چه کلاسیک، راه شیک به نظر رسیدن هماهنگی بین البسه‌ای است که آن را انتخاب می‌کنید. حتی اگر در کمد لباس شما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود نداشته باشد، با گزینه های موجود می توانید یک ترکیب جالب ایجاد کنید. بنابراین، سوالات مهمی از جمله: کدام کفش را با کدام شلوار بپوشید؟ به چه چیزی باید توجه کنید؟ رنگ کفش انتخابی چگونه باید باشد؟ با ما همراه باشید تا در مقاله هماهنگی کفش و لباس به دنبال پاسخ این سوالات باشیم.

 

هماهنگی کفش و لباس جین

هنگامی که شلوار جین تنگ را برای پوشیدن انتخاب می‌نمایید، کفش کتانی یا به اصطلاح کفش زیره کاسه ای انتخاب کنید. شلوارهای آبی تنگ و کفش های متقابل سفید مکمل یکدیگر خواهند بود. همچنین می توانید چکمه های توری را با شلوار جین تنگ ترکیب کنید تا استایل خیابانی را به زیبایی هرچه تمام تر به تصویر بکشید. به راحتی می توان گفت که بسیاری از مدل های کفش های کتانی ترکیب کاملی با شلوار جین خواهند داشت. هنگامی که صحبت از شلوار جین می شود، می توانید ترکیب های متفاوتی ارائه دهید. کفش های آکسفورد( کفش بند دار به هم چسبیده مدل کلاسیک ) و دربی( کفش بند داربا فاصله مدل کلاسیک ) را می توان برای داشتن ظاهری شیک با هم ترکیب کرد. اگر راحتی پوشیدن را در اولویت قرار دهید، می توانید راحتی مدل های کفش های کتانی (کاسه ای ) را روی پای خود احساس کنید و با شلوارهای جین، استایلی زیبا داشته باشید. در شرایط اب و هوایی سرد، می توانید به همراه شلوار جین یک چکمه مشکی یا قهوه ای زیبا بپوشید.تمامی پوشش های ذکر شده بالا را می‌توان یکی از استاندارد ترین هماهنگی بین کفش و لباس ذکر کرد.
 

 

کدام کفش را با شلوار پارچه ای بپوشیم؟

این شلوار ها بیشتر در زندگی کاری شما قراره داده می شوند. با توجه به این که لباس شما حامل پیامی است که به محیط کار خود منتقل می کنید، به انتخاب کفش مناسب که مکمل لباس باشد نیاز خواهید داشت. می توان تصور کرد که شلوارهای پارچه ای هماهنگی غیرقابل انکاری را با کفش های مشکی دارند. با این حال، هر فردی مجبور نیست رنگ سیاه را انتخاب کند. می توانید در هماهنگی کفش و لباس پارچه ای، تغییر رنگ را در تن های نزدیک نگه دارید. یک کفش چرمی قهوه ای و برنزه در پارچه های آبی و خاکستری بسیار مناسب خواهد بود. شما می توانید با استفاده از کفش هایی مانند کالج ( تخت و نازک)، کلاسیک کمر دار، کلاسیک بند دار باز(Oxford، کلاسیک بند دار بستهDerby)) در ترکیب خود، استایلی منحصر به فرد ایجاد کنید.
 
       
 

کدام کفش را با شلوار بوم بپوشیم؟

شلوارهای بوم (از جنس کتان و پنبه ) برای مردانی که مجبور نیستند در محل کار کت و شلوار بپوشند، گزینه ای ایده آل است. با کنار هم قرار دادن سبک کلاسیک و اسپرت، میتوان گفت سبک جدیدی از هماهنگی کفش و لباس به عرصه آمد. می توانید انواع مختلفی از کفش های انتخابی را با شلوارهای بوم را ترکیب نمایید. به راحتی می توانید کفش های کتانی اسپورت، ونس  را به صورت ترکیبی انتخاب کنید. اگر از این سبک پوشش میتوانید استفاده کنید؛ کفش های قایقی زیره فانتوف را از دست ندهید.

شاید ترکیبی از یقه چوگان آبی تیره، شلوارهای بوم قهوه ای روشن و یا کفش کتانی قهوه ای تیره بتواند استایل بی نظیری از شما را جلوه بدهد. پیشنهاد می شود طرح استفاده برای کمربند، یک طرح بسیار ساده باشد. با این حال، توجه داشته باشید که رنگ کمربند با رنگ کفش یکسان باشد. بنابراین، با انتخاب کمربند قهوه ای تیره، می توانید هماهنگی کفش و لباس را به نحو احسنت در این استایل به عمل بیاورید.

کدام کفش را با شلوار مخملی بپوشیم؟

شلوار مخملی یکی از شلوارهای مورد علاقه در دهه 1980 به شمار می رود. ساختار پارچه به نحوی است که ما را در برابر سرما محافظت می کند. می توانید چکمه ها را در انتخاب شلوار و کفش مخملی خود برجسته کنید. این واقعیت که شلوار مخمل یک انتخاب زمستانی است تاکید میکند که چکمه زمستانی که از زیر پوشیده می شود، به عبارتی چکمه تکمیل کننده استایل شما است در صورتی که شلوار مخمل به تن داشته باشید. اگر شلوار مخملی قهوه ای می پوشید، ترجیح شما برای چکمه ها باید رنگ قهوه ای باشد.
 

 کدام کفش را با شلوار بار بپوشیم؟

شلوارهای بار بهترین سبک خیابان را در لباس مردان نشان می دهند. در واقع، سابقه طراحی بار کمی متفاوت است. این مدل شلوار در سال 1930 به گونه ای طراحی شد که سربازان انگلیسی راحت تر در جنگ حرکت کنند. در حالی که یک طرح گشاد در قسمت بالایی وجود دارد، در مقابل به سمت پاها باریک می شود. همچنین جیب های بزرگی در دو طرف شلوار بار وجود دارد. با توجه به ساختار این نوع شلوار، راحتی پوشیدن را برای هر بدن را امکان پذیر می کند. پنبه و الاستین در ساختار پارچه استفاده می شوند. به این ترتیب، راحتی بالایی را در فصول تابستان و زمستان ارائه می دهد. در ترکیب شلوار بار و کفش، طرح بوت و چکمه ترجیح داده می شود. قسمت فوقانی شل و ساق باریک، چکمه ها را بیش از پیش برجسته می کند. محل طرح های توری در این ترکیب ظریف تر خواهد بود. 
 

کدام کفش را با شلوار ورزشی بپوشیم؟

مدل های شلوار ورزشی به دلیل راحتی که برای استفاده کننده فراهم می کنند بسیار محبوب هستند. در استایل های ورزشی هماهنگی کفش و لباس به راحتی می تواند صورت بگیرد. این مدل شلوار به طور کلی توسط افرادی که به دنبال ظاهری جوان و پویا هستند ترجیح داده می شود. نه تنها جوانان، بلکه مردان میانسال و مسن نیز باید این فرصت را برای ترکیب شلوارهای ورزشی استفاده نمایند. برای این استایل باید به دنبال کفش های ورزشی به طرح های اسپرت و کتانی بپردازید. در واقع هدف از طراحی این شلوارها حمایت از ظاهر اسپرت است. می توانید کفش های سفید را زیر شلوارهای آبی مشکی یا خاکستری انتخاب کنید.
 
مدیر سایت